środa, 20 czerwca 2012

Bliźniacze zakupy



Nie ma to jak wspólnie spędzone popołudnie na zakupach. Przy jakże pięknej i słonecznej pogodzie. Gdzie każdy sklep wręcz woła nas, aby do niego, choć na chwilę wstąpić. Zatem nie w sposób jest im się nie oprzeć. Zwłaszcza, że na każdej wystawie widnieją wielkie napisy typu "SALE" "WYPRZEDAŻ" "PRZECENA"-50%" czyli kojący widok dla naszych serc i oczu. Dlatego bez żadnych wyrzutów sumienia mogłyśmy w pełni poddać się naszemu zakupoholizmie. Z racji, iż posiadamy wspólne zainteresowana, nie może być inaczej z gustem i upodobaniami. Wynikiem tego nasze zdobycze w połowie powtarzają się. Jednak, co dziwne, jeśli zobaczyłybyśmy swoją znajomą w czymś, co planowałyśmy ówcześnie kupić, z pewnością nie zakupiłybyśmy tego. Wiemy, dziwny mamy odchył. Każdy z nas jest na swój sposób dziwny. Ale to dobrze dzięki temu nie wyróżniamy się tak bardzo.

...Nasze nowe nabytki...

Sukienka - Targowisko cena około 65zł

Bluzeczka - Targowisko cena około 35zł
Spodenki - Targowisko cena około 40zł
Bluzeczki - House cena około 20zł
Bluzeczki - Targowisko cena około 24zł
Sweterek - Butik cena około 65 zł
Spodnie - Targowisko około 30zł
Bielizna - Targowisko cena około 8zł/sztuka
Japonki - mały butik z butami cena około 15zł

Darmowe kosmetyki do zgarnięcia po zarejestrowaniu się na 
http://shinybox.pl/?ref=e0d65ec

Chciałybyście poddać nas jakiemuś wyzwaniu, lub jesteście ciekawe jak wykonać "coś" krok po kroku?! Czekamy na Wasze propozycje w komentarzach. Lecz pamiętajcie, że jesteśmy samoukami, więc nie stawiajcie nam zbyt wysokiej poprzeczki. 

46 komentarzy:

  1. Wspaniała koronkowa sukienka, urzekła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się spodobała bluzka numer dwa oraz japonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dajcie namiary na to targowisko :D:D:D

    u mnie nowa notka - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targowisko znajduje się w Katowicach :)
      Oczywiście już wpadamy na nową notkę :)

      Usuń
  4. Fajne te wasze bliźniacze zakupki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza sukienka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka;(:(:(:( tez chce taką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta 2 bluzka jest rewelacyjna ;)) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna sukienka:) Ja nabyłam koronkową sukienkę z Primarka i czeka na mnie u siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy dziewczyny! :) Teraz czekam na stylizację z nimi:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ta bluzka druga od góry ;D

    www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na jakim targowisku zakupiłyście tę sukienkę? Jest fantastyczna!
    ________________________________
    www.public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na targowisku w Katowicach. Na ulicy Mickiewicza. Buźka:*

      Usuń
    2. Jesteście z Katowic? O jak miło hehe to przejade się tam jutro może na targowisko. Miałam dzisiaj do Silesii jechać z przyjaciółką się spotkać, ale nie mam dziś sił, jutro podjadę:)

      Usuń
  12. Nie używam już innego jedwabiu, używam jeszcze odżywki do włosów, którą też uwielbiam, ale o tym w osobnej notce napisze kiedyś. I nie zauważyłam żadnych minusów używając tego serum, bo gdyby tak było, nie kupowałabym go tak często:)


    Ile fajnych ciuchów! Chcę takie japonki! I to jeszcze za jedyne 15 zł, szkoda, że u mnie takich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra!!
    Cudowny blog już nie mogę doczekac się następnej notki :) Obserwuję!! LICZE na to samo z twojej strony :*

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę że zakupy udane :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna jest ta koronkowa sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. przesliczna sukienka i spodnie :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyprzedaże! Właśnie dodałam posta na ten temat ;D
    Co do pomysłów na wykonanie czegoś krok po kroku... czekam z niecierpliwością na ten post dotyczący kolorowych końcówek. W międzyczasie wpadły mi do głowy kolejne pomysły: co zrobić, żeby w lato włosy się nie przesuszały i jak chronić je przed słońcem i kolejne nurtujące mnie pytanie: jakich wzmacniających suplementów używać, żeby włosy nie wypadały? Przez dość długi okres czasu stosowałam Skrzyp polny z pokrzywą, ale niestety bez efektu. Mam nadzieję,że poradzicie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest na prawdę wiele sposobów. Dlatego poświęcimy temu osobną notkę. Myślę, że jutro wieczorem takowa się ukarze. Gdyż pierw musimy zebrać wszystko do "kupy" i wybrać te najlepsze. Cieszymy się bardzo,że możemy pomóc. Buźka:*

      Usuń
  18. jakie cudeńka ! sukienka piękna : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne ciuszki. Widzę, że gdzieniegdzie są koronki. *_*

    OdpowiedzUsuń
  20. łaał !
    A ja zapraszam do siebie na CANDY , do wygrania kosmetyki i kolczyki starbucks !!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. morelowa bluzka skradła moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ta pierwsza sukienka jak marzenie <3 kolor i krój ;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. sukieneczka prześliczna! :) obserwuję i zapraszam: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się spodenki i ta bluzeczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. spodniee i spodenki super ! zapraszam do nas na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta zawiązywana bluzeczka jest nieziemska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne rzeczy, szczególnie sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka i majteczki są swietne, jeju!

    OdpowiedzUsuń
  30. "SALE"-przyjaciel każdej kobiety ;)
    pierwsza sukienka i beżowe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej, jakie świetne zakupy! Dajcie mi takie targowisko w moim mieście, to byłabym na nim chyba codziennie :D
    Najbardziej podoba mi się ta łososiowa bluzeczka, ale reszta też bardzo w moim stylu. Gratuluję udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie piękne spodenki, bluzeczki, targowisko to tak na rynku czy jak? :) świetne rzeczy ;o
    wpadaj na nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się. Targowisko, czyli tam zwany mały ryneczek z ciuszkami w centrum Katowic na ul. Mickiewicza. Małe ale zawsze coś idzie znaleźć dla siebie w przystępnej cenie. Buźka:*

      Usuń