środa, 27 czerwca 2012

Mini sesja sprzed półtora roku temu: modelka Weronika-Silver



Mamy przyjemność zaprezentować Wam kolejną mini sesję, która przestawia nasze początki w fotografii. Jakie miała miejsce półtora roku temu. Czy waszym zdaniem podgoniłyśmy umiejętnościami w tym kierunku? Oceniając te, jak i poprzednio dodane zdjęcia. Dodajemy je ponieważ mamy do tych fotografii wielki sentyment, oraz przywiązanie. Natomiast już niebawem będziecie mogli ujrzeć najnowszą sesję jaką wykonałyśmy. Wszystko na dniach zostanie opublikowane specjalnie dla Was. Serdecznie dziękujemy za pozytywne oceny, jak i te negatywne, które pomogą nam wychwycić nasze dotychczasowe błędy. Miłego oglądania i komentowania. Zdjęcia wykonała Kornelia-Invicta.







Darmowe kosmetyki do zgarnięcia po zarejestrowaniu się na 
http://shinybox.pl/?ref=e0d65ec

Chciałybyście poddać nas jakiemuś wyzwaniu, lub jesteście ciekawe jak wykonać "coś" krok po kroku?! Czekamy na Wasze propozycje w komentarzach. Lecz pamiętajcie, że jesteśmy samoukami, więc nie stawiajcie nam zbyt wysokiej poprzeczki. 

53 komentarze:

  1. oj ja już chyba z 3 miesiące temu co najmniej wysłałam :) siostra 2 tyg więc może jeszcze ona ma szanse :P ładna sesja :) dużo ci brakuje do shiny? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. to już niedługo ;) mam naprawdę bardzo dużą oglądalność... choć nie wszyscy komentują mam bardzo dużo stałych czytelników od bardzo dawna :) napisałam notkę o tym i w sumie wystarczyło, uzbierało się już na trzy pudełka, także to niesamowite. muszę się ludziom jakoś odwdzięczyć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm.. pudełko te jest do końca czerwca, ale chyba za miesiąc będzie kolejne :) z resztą nie wiem kiedy się to skończy, ale napewno jeszcze miesiąc ;P bo dopiero to weszło :) tak to fakt ;) punkty przechodza na nastepny miesiac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. znaczy wiesz ja nie jestem pewna :) tak mi sie wydaje, w koncu jak mam zamowic nast. pudelko skoro czerwcowe mam? na logike musi przejsc ;) hm, jeszcze nie moge powiedziec, poniewaz za krotko je uzywam :) ale wszystko wyglada bardzo fajnie, pokaze to na blogu ;) a recenzje beda za dluzszy czas... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia lubię takie domowe sesje beauty :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też na całe szczęście nie pada, bo jeszcze bardziej by mi się nic nie chciało.. :(( a tak to przynajmniej można do sklepu wyjść ;) Moim zdaniem jest diametralna zmiana co do zdjęć ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. O hoho!
    Naprawdę świetne fotografie!
    Pierwsza jedt naj! ;)
    Czekam z niecierplwością na nowe sesje!!

    +zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia masz cudowne włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta pierwsza z kotem fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na sesję z kotkiem bym nie wpadła! Ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. to z kotem jest zabójcze ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie,że zrobiłyście postępy! Lepsze kadry i o niebo lepsza stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Was do nagrody Versatile Blogger Award (Nagroda dla Wszechstronnego Blogera). Więcej szczegółów u mnie na blogu. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten kociak jest rozbrajający ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia!
    Tak, obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kotek <3 ♥♥♥
    bardzo fajne, ale wkurzają mnie wszędzie dużo widniejące biusty, ale tak to okey :D (nie to żebym miała coś do tej części ciała tylko tak mówię xd)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo , bardzo ładne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. to 1 zdjęcie jest prześliczne1 *.*
    jak uda mi się coś zrobić sensownego to zapewno wstawię ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. OSTATNIE ZDJECIE ZROBILO NA MNIE NAJWIEKSZE WRAZENIE

    OdpowiedzUsuń
  20. przeleciałam całą strone bloga żeby zobaczyć jakie teraz robicie zdjęcia..i szczerze mówiąc te mi się podobają bardziej:)
    buziaki
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. kicia jaki fotograficzny:) fajne zdjęcia:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna sesja ,wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię tą sesję ;* :! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo bardzo dziekuję i ciesze sie ze sie podoba :) fajne zdjecia, BW ma swój klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać różnicę pomiędzy tymi zdjęciami, a tamtymi. Jednakże te również są bardzo dobre! :) Jaką macie lustrzankę??

    OdpowiedzUsuń
  26. Zadałaś nam pytania czy obserwujemy . Ok . Obserwuję już liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kotek <3

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi sie to z kotem:))) czekam z niecierpliwościa na nowe:)
    zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale kocurek śliczny :)) Nie lubię kotów i one mnie też nie, ale malutkie sa urocze:) A zdjęcia robić uwielbiam od zawsze, odkąd tylko pamiętam, a wiadomo, z każdym zdjęciem jesteśmy coraz lepszymi fotografami:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz zostaje czekać do września i kształcić się w kierunku kosmetycznym :PP a Ty jaką drogę obrałaś ? :P

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję za komentarz c:
    zapraszam na nowa notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsze zdjęcie z kotem wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwsze zdjęcie jest boskie^^
    kotek słoodki:*

    zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  34. super zdjęcia :* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawe zdjęcia a kociak po prostu cudowny

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna sesja! jestem ciekawa kolejnych, więc z przyjemnością obserwuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudna sesja,a modelka jak kocica:D,zapraszam na nowy post:):*

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze zdjęcie jest the best ! Ślicznie wyszło ;D POzdrawaiam i dołączam się do obserwatorów , liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny kociak, mam do mruczkow słabość. Modelka ładna, ale wolę sesje mniej domowe, jeśli wiecie co mam na myśli. Bez przescieradel, bez sztucznego pozowania. Tyle mogę podsunac od siebie w kwestii pozytywnych i negatywnych uwag.
    P.s. na pytanie kiedy nowa notka odpowiedzieć nie jestem w stanie. Sporo się działo a nie mam jak nadgonic bo toczy się u mnie w domu otwarta wojna z t mobile. Bo oczywiście nie mam neta od dwóch miesięcy. Przestalam już wierzyć ze coś z tego wyjdzie a w telefonie bloga ciężko ogarnąć, zdjęć z aparatu też nie ma jak wzywając. Ale dzięki ze pytacie. :)
    P.s.2 przydała mi się Wasza notka o regeneracji paznokci w 10dni. Kupiłam i efekty nie były aż tak fajne jak tu na zdjęciach ale widzę poprawę :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz prześlicznego kociaka! Mrrr...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! http://mybeautifulllifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna sesja, wyszło wspaniale! A kociaczek jest przesłodki! ;*

    OdpowiedzUsuń