czwartek, 21 czerwca 2012

Sesja zdjęciowa: modelka Weronika-Silver



Odnajdując swą pasję również w fotografii mamy zaszczyt zaprezentować Wam drogie czytelniczki po raz pierwszy jedną z sesji zdjęciowej, jakie zdarza nam się od czasu do czasu robić. 
Pierwszą, jaką mamy przyjemność przed Wami odsłonić jest autorstwa Kornelii-Invicty. Jednak oby dwie, od ponad roku zagłębiamy się w różne techniki, a także praktykujemy na najbliższych. Ciągle się rozwijając i stawiając sobie coraz to wyższą poprzeczkę, poprzez, którą staramy się dojść do większego profesjonalizmu. Zatem z miłą chęcią czekamy na Wasze opinie i sugestie. Wierząc, iż krytyka osób trzecich i ciągła praktyka potrafi uczynić z amatora mistrza. Dlatego niezmiernie zależy nam na obiektywnej i rzetelnej ocenie naszych prac. Życzymy miłego oglądania !!!


"W życiu piękne są tylko chwile" 
Czasami warto upamiętnić je fotografią,
by móc do nich powrócić.














Darmowe kosmetyki do zgarnięcia po zarejestrowaniu się na 
http://shinybox.pl/?ref=e0d65ec

Chciałybyście poddać nas jakiemuś wyzwaniu, lub jesteście ciekawe jak wykonać "coś" krok po kroku?! Czekamy na Wasze propozycje w komentarzach. Lecz pamiętajcie, że jesteśmy samoukami, więc nie stawiajcie nam zbyt wysokiej poprzeczki. 

51 komentarzy:

  1. Zdjecia sa ladne, ale brakuje im duszy- niestety, tego sie trudno nauczyc. Musicie zastanowic sie, co chcecie przekazac zdjeciem :)
    Ja nie umiem fotografowac ludzi, wole makrofotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre ujęcia całkiem udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Modelka również bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja o wiele bardziej wolę płyny dwufazowe ♥ te przynajmniej zmywają mi to co potrzeba i nie podrażniają oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) Makijaż extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to zdjęcie gdzie masz te kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są ładne, ale jak ktoś już przede mną napisał brakuje im duszy...
    Trzymam kciuki, aby następna sesja była z duszą ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Może z tą duszą to i racja.. Nie znam się na zdjęciach, ale po przeczytaniu komentarzy wyżej złapałam się na tym, że faktycznie, poza dobrym wykonaniem zdjęcia nie wywołały we mnie żadnych emocji. Gdyby nad tym popracować to byłoby idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej. Śliczne zdjęcia :) Ciekawe masz pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię robić fotki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam fotomodelką, później przez pewien czas fotografowałam, ale jak zepsuł mi się aparat przestałam... Zamierzam do tego wrócić :) więc pierwsze co mi się rzuciło w oczy: brak blendy!! Daje ona naturalne oświetlenie - działa jak lustro, którym możemy odbijać promienie słoneczne ;-) Czy mi się wydaje, czy kilka zdjęć jest z lampą błyskową z aparatu? Baaardzo tego nie lubię! Daje taki sztuczny efekt... Zobaczcie np te zdjęcie: http://foto.tvnpolska.pl/wp-content/uploads/2010/03/z_blenda-414x300.jpg - chyba łatwo zobaczyć, które jest z użyciem blendy :) do tego jest tania i lekka, na allegro koło 50zł - warto naprawdę zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. achh i jeszcze jedno, okiem fotomodelki: ważna jest gra! Ważne jest, by zdjęcia pokazywały uczucia... Rozumiecie, złość, radość, smutek ;-) fajnie by było, jakbyście miały plan na sesję - dla mnie to była podstawa ;) modelka musi się wczuć w rolę. Czasem pomysły same wpadają do głowy ;-) ale jak modelka będzie drętwa, wciąż z jedną miną, bądź z dwoma - uśmiechem, to zdjęcia nigdy nie będą ciekawe, nawet jak będzie najpiękniejsza na świecie. Pewnie dlatego dziewczyny wyżej piszą, że nie wzbudziły w nich żadnych emocji... Ale nie od razu Rzym zbudowano! Świetnie, że chcecie piąć się wyżej i wyżej i tego się trzymajcie ;-)

      Usuń
  12. Od czegoś dziewczęta trzeba zacząć, tę sesję przyjemnie się ogląda, są zdjęcia które zachwycają, ale takie które są raczej zwykłe też niestety są. Nie znam się na fotografii, tak okiem widza spojrzałam :) Ale widać, że macie chęci do tworzenia tego rodzaju sztuki i nie porzucajcie tego - podobają mi się fotki z okularami - mają to coś :):)
    I gdy Weronika upięła sobie ręką włosy jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Niektóre są naprawdę wyjątkowe, np. to ostatnie. Widać, że macie dobre pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnie zdjęcie jest bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie fotki dziewczyny :)
    Trzymać tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż i oczywiście fantastyczna, udana sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurde, ale ślicznotka^^

    obserwuję Waszego bloga i dodaję go do swojego blogrolla, jeśli nie macie nic przeciwko! bardzo mi się on spodobał i chcę go śledzić na bieżąco:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie mamy nic przeciwko abyś nas dodała, wręcz przeciwnie bardzo nam miło z tego powodu !!

      buziaczki :*

      Usuń
  18. Sesja udana, najmniej podoba mi się to zdjęcie w okularach. Dziewczyny, Wy jesteście siostrami czy przyjaciółkami? Zastanawiałam się nad tym ostatnio ;D
    Przy okazji wpadło mi do głowy, że mogłybyście zrobić zalety i wady tipsów, mam ochotę sobie założyć ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy przyjaciółkami :) Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że wyglądamy jak siostry :) Wiele nieznajomych osób nas za nie uważa.

      Oczywiście napiszemy notkę na temat tipsów !

      Buziaczki ;*

      Usuń
  19. bardzo ładne zdjęcia, mi też sie najmniej podoba to w okularach . :)

    OdpowiedzUsuń
  20. achh.. świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia:) oczy powalające i piękne włosy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają!
    Dziękuję za link fotobloga znajomej, niezmiernie mnie zainspirował! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ;) Najbardziej podoba mi się pierwsze i trzecie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  24. SUPER ZDJECIA. MOJE ULUBIONE TO SIÓDME

    OdpowiedzUsuń
  25. Modelka ma sliczny makijaz:) Zdjecie z kwiatami we wlosach najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia ;)
    uwielbiam zdjęcia bo potrafią złapać i uwiecznić takie chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia ;) Zdjecie z kwiatami we włosach najlepsze!


    Zapraszam na bloga http://aleeexsmile.blogspot.com/ gdzie trochę o Euro, ale z perspektywy dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia :))
    + obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, modelka ma piękny makijaż oczu. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka fajna sesja ;) dobre miejsce! :>
    zapraszam na nowość u mnie: 'Totalna Metamorfoza'!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sesja! Super, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Większość zdjęć wygląda, jakby robił je profesjonalista. Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. odrobinkę prześwietlone, ale wciąż bardzo ładne:) życzę powodzenia w dalszej pracy!:)) + przepięknie pomalowane oczy W.!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sesja ekstra! :) a modelka ma nieziemskie włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjęcia nie są złe, ale mi brakuje w nich czegoś jakiejś magii, ale jak na samouka i tak są super :]
    zdjęcia z okularmi przypominają mi utwór benny benassi satisfaction :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale sliczne zdjecia!:) ja juz od dawna dodalam do obserwowanych:) zapraszam na nowy post:*:*

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna sesja, a modelka jeszcze piękniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  38. masz świetną grzywkę i sliczna jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Badz jeszcze ładniejsza;/ ! :D haha sliczna! i te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zajmuję się fotografią portretową kilka rad, ucze się na własnych błędach i mam kila rad - przede wszystkim używać blendy do doswietlenia, pieknym naturalnym swiatlem, jeśli juz decydujesz sie na użycie lampy blyskowej, to nałóż dyfuzor w celu rozproszenia i złagodzenia światła, nie tnij w stawach, ogólnie zwracaj szczególną uwagę na kadrowanie, 7 i 8 zdjęcie fatalnie ścięte - na jednym palce stają się obce - nie wiadomo skąd sie biorą. Popracuj również z fotomodelka o tym co juz bylo pisane wyżej, o emocjach wyrażanych. Życzę powodzenia, wiele jest jeszcze nauki przed nami, pozdrawiam foto Hruszec

    OdpowiedzUsuń