sobota, 16 czerwca 2012

Ogarnęło nas Euro-szaleństwo


Na wstępie pragniemy Was gorąco przeprosić za lekkie opóźnienie związane z tą notką. Nieoczekiwany poślizg był spowodowany ważnymi, prywatnymi sprawami, którymi trzeba było zająć się bezzwłocznie. 
Jednak tak jak obiecywałyśmy, z dniem dzisiejszym dodajemy fotorelację z naszego wtorkowego kibicowania polskiej reprezentacji. Było warto poświęcić te ponad 90 minut swojego czasu na wsparcie naszych przystojnych piłkarzy. Można rzec, iż spisali się oni na medal. Ponieważ najważniejsze było to, aby nasi wschodni sąsiedzi nie poczuli smaku zwycięstwa. Niestety remis wciąż nie pozwala nam wyjść z grupy. Jednak wierzymy, że dzisiejsza wygrana z Czechami otworzy przed nami bramę po zwycięstwo. Zatem dołączmy dziś do męskiego grona, nie przełączając im przy tym kanału na Wasz ulubiony serial. Pozwólcie się ponieść temu euro-szaleństwu !!! sprawiając przy okazji naszym ukochanym drugi Dzień Dziecka!







W związku z tylko jednym zgłoszeniem do naszego konkursu nie jesteśmy w stanie wyłonić zwycięzcy ponieważ nie było ducha rywalizacji. Jednak dla adriannaislookingforastyle przewidujemy rewanż! 
A teraz drogie czytelniczki podnieśmy się na duchu i rozgrzejmy się do walki oraz połączmy się wspólnie o godzinie 20:45 razem kibicując naszym chłopakom !!! Obejrzyjcie koniecznie poniższy filmik. Bowiem czas na mobilizacje !!!



Darmowe kosmetyki do zgarnięcia po zarejestrowaniu się na 
http://shinybox.pl/?ref=e0d65ec

Chciałybyście poddać nas jakiemuś wyzwaniu, lub jesteście ciekawe jak wykonać "coś" krok po kroku?! Czekamy na Wasze propozycje w komentarzach. Lecz pamiętajcie, że jesteśmy samoukami, więc nie stawiajcie nam zbyt wysokiej poprzeczki. 

Pozdrawiamy. 

31 komentarzy:

  1. ale macie piękne włosy! *.*
    dziękuję! c:
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale długie włoski macie <3
    Ja bym chciała zobaczyć krok po kroku wodospad na włosach ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dziewuszki - a usta były wybłyszczykowane przed całowaniem TV? ;p
    Czekam na neonki i łączę się dziś z Wami o 20:45 - kibicujmy razem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale macie dlugie wlosyy :)
    a dzisiaj tez kibicujemyy ;D
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuję! :) a kibicować będę również, już się boję tych nerwów!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz :) również dodaję do obserwowanych!
    cała Polska dzisiaj będzie kibicować!:D trzymam kciuki za naszych

    OdpowiedzUsuń
  7. stadion oszalał, meksykańska fala :D dzisiaj znów kibicowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :)
    świetny blog :D


    zapraszam do mnie :
    http://mynightandday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już czekam na mecz:))

    OdpowiedzUsuń
  10. macie superaśne kubki :D! Ja z pewnością będe oglądać dzisiejszy mecz!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kibicki na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, ciekawy post. :) Właśnie idę oglądać...

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba napisać maila do Pań Erisek (Lirene, Under20, Pharmaceris), że chciałybyście nawiązać współpracę ;)
    mail jest na ich stronie internetowej...ja jednak zaczęłam pisać maile w sprawie współprac po jakiś 4/5 miesiącach blogowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam, że trzeba mieć bloga m.in kosmetycznego, panie wybierają blogi 'urodowe', być aktywnym w blogowaniu, mieć doświadczenie w recenzowaniu kosmetyków itd.

      Usuń
    2. Dziękujemy Wam ślicznie za te cenne informacje:)
      Myślę, że poczekamy z tym jeszcze trochę. Ewentualnie później zaczniemy coś działać w tym kierunku. Pozdrawiamy !!!:*

      Usuń
  14. hehe !

    3 zdjęcie - modlisz się aby trafili gola
    4 zdjęcie - załamka bo nie trafili
    5 zdjęcie - Trafili


    <3.

    masz fajny blog

    + http://ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie zdjęcia! Trzymam kciuki za POLSKĘ. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczynam podejrzewac, ze jestem jedyna osoba, ktorej to cale euro nie obchodzi ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula na 2 i 3 zdjeciu ciekawie sie zapowiada;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że przegraliśmy. Ale ja też oglądałam mecz i zawzięcie kibicowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No proszę jakie dzielne kibicki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. euro szaleństwo dla nas chyba się niestety skończyło :(


    dzięki za wizytę i zapraszam częściej na www.me-you-stylish.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  21. awesome blog, should we follow each other with bloglovin?

    www.monikamustafa.dk

    OdpowiedzUsuń
  22. nie da się choć trochę nie zainteresować tym co się dzieje w świecie piłki. chcesz czy nie, informacje docierają same. i choć dziwi mnie to bardzo, nawet mi to nie przeszkadza, mimo, że fanką nie jestem (wręcz przeciwnie).

    p.s. dobre zdjęcia, iście kibicowskie oddanie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kibicowałam z całego serca, szkoda, że przegraliśmy, ale mimo wszystko dumna jestem z naszej reprezentacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Emocje przedstawione na zdjecie z golem są bardzo podobne do moich xd Szkoda, że nie przeszliśmy :( ale i tak pierwsza połowa była dla nas mistrzowska ! Dawno polska drużyna tak nie grała..

    OdpowiedzUsuń
  25. Polscy piłkarze nie są przystojni, za to Hiszpanie... <33
    Ten mecz pogrzebał moje nadzieje na wyjście Polski z grupy. Ja mam prośbę, byście opisały krok po kroku jak wykonać kolorowe końcówki na włosach. Jest to trend, na który mam ochotę dłuższy czas, niestety przeraża mnie możliwość, że farba się nie zmyje.Myślałam może, żeby pomalowac końcówki bibułą, czy to dobry pomysł?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko będzie nam pokazać jak uzyskać kolorowe końcówki włosów krok po kroku ponieważ nie planujemy ich farbować. Jedynie możemy w przybliżeniu zaprezentować. Daj nam parę dni, zbierzemy naszą wiedzę do "kupy" i postaramy się pomóc.
      PS: Zamierzony efekt przy użyciu bibuły mogą jedynie osiągnąć blondynki. Z racji swojego jasnego pigmentu. Buźka:*

      Usuń