poniedziałek, 25 czerwca 2012

Ombre na pazurkach


1. Przed przystąpieniem dokładnie zmywamy pozostałości lakieru. Następnie, aby nakładany lakier rozprowadzał się równomiernie należy wcześniej nałożyć odżywkę na paznokcie. 
2. Gdy odżywka dokładnie wyschła aplikujemy pierwszy kolor lakieru na całą płytkę paznokcia. Pozostawiając do wyschnięcia. 
3. Z kolei rozcieramy drugi kolor lakieru na śliskiej kartce, w którym maczamy wcześniej przygotowaną gąbeczkę. 
4. Następnie szybkimi ruchami odbijamy lakier z gąbki na czubkach paznokcia. Delikatnie posuwając się do środka. 
5. Po odczekaniu, aż chropowata warstwa wyschnie, rozcieramy pierwszy kolor lakieru na kartce. 
6. Później bierzemy drugi koniec gąbki i maczamy go. 
7. Z kolei nanosimy odbijając kolor w miejscu łączenia się dwóch odcieni, które powstały wcześniej. Po to, aby zatrzeć różnice pomiędzy nimi. 
8. Wszystko zostawiamy do dokładnego wyschnięcia, aby móc później nanieść warstwę nabłyszczacza lub lakieru bezbarwnego na ówcześnie pomalowane paznokcie w stylu ombre.


















Kolejny raz witamy Was o tak późnej porze. U nas to nic nowego, ponieważ nasze wspólne spotkania odbywają się wieczorem. Wszystko dlatego, że większość swojego czasu poświęcamy swoim ukochanym i pracy. Jednak, aby Was nie zawieść potrafimy zarwać nie jedną noc. Na szczęście dziś nie musimy się rozstawać, gdyż planowany od dawna przez nas babski wieczorek tego dnia ujrzał światło dzienne. Mamy zatem nadzieje, że docenicie nasze starania w licznych komentarzach. Paznokcie wykonała Kornelia-Invicta.
Dobranoc :*

Darmowe kosmetyki do zgarnięcia po zarejestrowaniu się na 
http://shinybox.pl/?ref=e0d65ec

Chciałybyście poddać nas jakiemuś wyzwaniu, lub jesteście ciekawe jak wykonać "coś" krok po kroku?! Czekamy na Wasze propozycje w komentarzach. Lecz pamiętajcie, że jesteśmy samoukami, więc nie stawiajcie nam zbyt wysokiej poprzeczki. 

47 komentarzy:

  1. slicznie to u ciebie wyszło :)
    ja niestety tak nie umiem :(
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się takie zdobienie paznokci, ale nie brałam się za to, bo boję się, ze by mi nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszły ! ;)


    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy i jak zwykle szczegółowy wpis =) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyzwanie... hmmm.a może 5 dni z tym samym lakierem w różnej ciekawie odsłonie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ombre bardzo ładne i mam nadzieję, że mi też wyjdzie podobne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt:D fajne dobrane kolory:)
    Zmywacz z biedronki fuuuuuuuu;/ zapach odstraszający ma:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie...mi to wyjść nie chciało za nic na świecie....

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny pomysł na pazurki ;) muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tutorial :) i też spróbuję a co! pozddrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No muszę ci powiedzieć że efekt naprawdę wyszedł świetny, a najlepsze jest to że mam z Avonu tylko 2 lakiery właśnie te dwa odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolorki:) Bardzo fajnie to wygląda na Twoich długich paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, elegancko wytłumaczone i sfotografowane :) Może w końcu dziś to zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyszły Ci te paznokcie:) Chyba też takie spróbuję zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak długo utrzymują Ci się lakiery z AVONu?

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie świetne! muszę spróbować *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że nie tylko ja kocham malować pazurki:):)
    Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wyszło:) Dorzuciłabym jeszcze jakiś zielony między tym żółtym a niebieskim, byłoby łagodniejsze przejście:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ten efekt na paznokciach...może spróbuję wykonać go sama?

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam mnóstwo sposobów, jak zrobić paznokcie ombre. Wasz sposób jak na razie dla mnie jest tym najłatwiejszym sposobem^^ wkrótce go wypróbuję. xdd ; DD

    zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wyszło :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmiana adresu bloga!
    siwaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety mam za krótką płytkę paznokci do ombre. ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogłam się doczekać nowego posta! Nigdy nie potrafiłam zrobić sobie paznokcie ombre. Mam nadzieję,że dzięki Waszym radom będzie inaczej. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. super paznokietki

    http://ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne:D
    mi nigdy n ie wchodzą ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne paznokcie, wzorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny efekt:)

    niestety nie Włoch;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś też się bałam a teraz coraz więcej ryzykuję w niskich cenach, stąd udało kupić mi się kilka prawdziwych perełek, lepiej zaryzykować i mieć niż żałować że się nie spróbowało :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy efekt, bardzo podoba mi się połączenie żółci i mięty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie to wygląda ale czasu też trochę zabiera:(

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny efekt wyszedł :)
    muszę wypróbować ten sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ombre na pazurkach robiłam ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Musze zrobic sobie takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny pomysł z tymi kolorami na paznokciach, muszę wypróbować;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Avonowskie kosmetyki, uwiuelbiam!

    I obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz piękne paznokcie <3
    Ja też próbowałam tego sposobu na pazurkach, niedługo dodam posta z rezultatem ;)
    Fajnie tu u Ciebie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyszły te ombre! Co prawda nie lubię kosmetyków z Avonu, ale lakiery mają bardzo dobre. Ostatnio robiłam takie paznokcie, tylko z motywem galaktyki. ;)

    OdpowiedzUsuń