czwartek, 21 czerwca 2012

Jasno fioletowe oczko

1. Przed rozpoczęciem makijażu oczyszczamy dokładnie twarz myjąc ją żelem lub innym kosmetykiem.
2. Dopiero wtedy możemy przystąpić do nakładania kremu oraz równomiernego rozprowadzania podkładu. 
3. Następnie, aby twarz nie świeciła się, matujemy ją pudrem. 
4. Z kolei nakładamy sypką bazę na całą powiekę. Bazy używamy, aby nasz makijaż utrzymał się jak najdłużej.
5. Zaraz pod brwiami umieszczamy blado różowy cień, tym samym dodając rozświetlenia naszej powiece.
6. Kąciki oka malujemy na najjaśniejszy odcień fioletu, jaki tylko posiadamy.
7. Pozostałe wolne miejsce uzupełniamy ciemnym fioletem,  rozcierając go tak, aby utworzył nam kocie oko.
8. W miejsce zetknięcia się jasnego, oraz ciemnego fioletu, delikatnie muskamy czarnym cieniem, który doda lekkiej drapieżności naszemu oku.
9.Następnie przechodzimy do dolnej powieki. Przy granicy dolnej linii rzęs ciągniemy cienką linię czarnego cienia.
10. Środek oka podkreślamy czarną kredką. 
11. Jeżeli macie jasne brwi należy je odrobinę przyciemnić kredką lub ciemnym cieniem używając przy tym pędzelka,
aby równo rozetrzeć naniesiony odcień.
12. Na koniec podkręcamy zalotką rzęsy i tuszujemy je.


...How to make...









Nie ma to jak pomalować oczy późnym wieczorem, tuż przed pójściem spać. Jednak, czego nie robi się dla krótkiej chwili przyjemności i nacieszenia się efektem. Pomimo wcześniej włożonego wysiłku. Wszystko po to, aby nasze drogie czytelniczki, tak to o Was mowa mogły znów przeczytać nową notkę. Byście nie musiały czekać na nią zbyt długo. Przedstawiony powyżej makijaż idealnie nadaje się na specjalne spotkania, imprezy, a także na romantyczny wieczór z swą drugą połówką. Nie polecamy go jednak, na co dzień, z racji tego, iż cenimy sobie lekko podkreśloną naturalność. Bowiem dzięki temu na wszelkiego rodzaju uroczystościach bardziej zabłyśniemy w oczach znajomych i rodziny, gdy zobaczą nas w innym, niecodziennym wydaniu. Makijaż wykonała Weronika-Silver.

Darmowe kosmetyki do zgarnięcia po zarejestrowaniu się na 
http://shinybox.pl/?ref=e0d65ec

Chciałybyście poddać nas jakiemuś wyzwaniu, lub jesteście ciekawe jak wykonać "coś" krok po kroku?! Czekamy na Wasze propozycje w komentarzach. Lecz pamiętajcie, że jesteśmy samoukami, więc nie stawiajcie nam zbyt wysokiej poprzeczki. 

32 komentarze:

  1. Ostatnio jak przeglądałam moje cienie, to uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego w fioletowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny make up, taki drapieżny :)))

    Ściskam w ten czwartkowy poranek :)
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny makijaz, ja jednak pozostane przy moim naturalnym, nie lubie zbyt mocnego makijazu - kiedys uwielbialam... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam też te cienie i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, przepiękny makijaż ♥
    Pewnie pomógł wielu osobom! :)
    Super blog :D
    Zapraszam do mnie , w wolnym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło drapieżnie i wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie:) ja bym tak nie umiala;p zapraszam do mnie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż, idę go wypróbować, chociaż i tak pewnie nie wyjdzie mi tak pięknie!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skorzystała bym, ale ja niestety się nie maluję, ale makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy efekt :)
    Długo robiłyście ten makijaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silver zajęło to jakieś 10 minut. Z przerwą na papieroska;)

      Usuń
  13. średnio, mam na razie 30 ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma na razie po 45 shinów ;/
      Trochę jest to dziwne bo wiele punktów nam nie przyszło za znajomych. Ty również tak masz?

      Usuń
  14. zniewalający makijaż :)

    zapraszam na www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W Brazylii rzeczywiście bieda, ale za to jest ciepło :) Poza tym z takimi umiejętnościami to spokojnie byście sobie tam poradziły ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi by się chyba nie chciało malować przed spaniem oczu :D
    ale pięknie je zrobiłaś! Też bym takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super makijaż.
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny makijaż ;) Ładnie to wygląda bo masz duże oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny make up:) i w ogóle blog!
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie - proste i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 35 schinów, nie doszło mi od jednej koleżanki. Może jest jakieś opóźnienie? Kiedy dodacie nowego posta? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że trochę z nami w balona idą. Pewnie nie dostajemy shinów za każdą osobę, a za którąś z kolei;/ Bo to jest niemożliwe. Może dziś uda nam się dodać jeszcze. Jeśli tak to pewnie jakąś sesje zdjęciową.Buźka:*

      Usuń