wtorek, 5 czerwca 2012

Kokardowy zachwyt


1. Do wykonania kokardy z włosów należy zaopatrzyć się wpierw w kilka wsuwek, gumkę oraz dobrej jakości lakier.
2. Zaczynamy od wysokiego uczesania włosów w kucyk. 
3. Gdy mamy już kucyka związanego, przenosimy nasz ogon do przodu, tworząc wachlarzyk. Starając się nadać mu jak najlepszą formę. Nie musi być on duży ponieważ im większy tym gorzej się układa. 
4. Następnie wpinamy wsuwki po obu stronach tak, aby dobrze umocować nasz świeżo powstały wachlarz. 
5. Z kolei nasze tylne pasmo włosów przenosimy do przodu, umieszczając je pośrodku wachlarzyka. 
6. Gdy pasmo jest już z przodu, spinamy je wsuwkami. 
7. Na sam koniec delikatnie podnosimy do góry obie części kokardy, aby nadać im jak największą objętość. Równocześnie spryskując je lakierem.














Wyglądająca z pozoru na trudną do wykonania kokarda, tak na prawdę przy odrobinie wysiłku oraz kilku praktyk jesteśmy ją w stanie wykonać w kilka minut. Bo jak dobrze nam wiadomo czas, w którym kobieta ma się zmieścić przygotowując się do wyjścia jest i będzie zawsze za krótki. Pomimo ciągle narzekających mężczyzn, którzy zdani są na długie oczekiwania aby ujrzeć swoją partnerkę w pięknej okazałości. Dlatego dzięki temu uczesaniu możemy nieco skrócić im te męki. Zatem drogie czytelniczki, nie ma na co czekać! Trening czyni mistrza! Fryzurę wykonała Weronika-Silver.
Życzymy powodzenia i cierpliwości, która przy pierwszych próbach z pewnością Wam się przyda!

31 komentarzy:

  1. Świetnie taka kokarda się prezentuje muszę zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetny blog, jeden z nielicznych fajnych ,zaspamowanych u mnie =)
    Na kokardę mam za rzadkie włosy chyba, kiedys próbowałam, może uda mi się teraz... dodaję do obserwowanych =)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję ślicznie za odwiedzinki i za piękne słowa :)

    a tu -krok po kroku fryzura, która jest tak prosta w wykonaniu a wygląda na mega trudna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł:)
    Ramki kupiłam w Ikei :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie mam modelki na której mogłabym poćwiczyć różne fryzury ;) Będzie możne instrukcja jak wykonać fruzure "wodospad" ?

    OdpowiedzUsuń
  6. O to ciesze się bardzo ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest boski! Szkoda, ze z lokow sie nie da zrobic ;p Buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy tylko weszłam na wszego bloga pomyślałam: "to jest to!" :D
    Od razu zainteresowały mnie wasze fryzury :)
    Wszystko mi się podoba, obserwuję i zapraszam do siebie może macie ochotę zaobserwować :]

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomniałyście o jednym punkcie - trzeba dysponować jeszcze takimi włosami :D kokarda rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt genialny, prawie jak Lady Gaga;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt fajny...niestety odstające włosy na lewo i prawo wszystko psują. Próbowałyście jedwabiu by nieco je wygładzić? Bo na prawdę fryzura super ,ale te włoski które wyglądają jak naelektryzowane są niesamowicie drażniące dla oka ;-)
    Sama mam ten problem i generalnie tyczy się to nasady głowy gdzie mam pełno baby hair. Najlepszym sposobem na nadanie im konkretnego kształtu jest jedwab w płynie małą kropelkę rozcieram na dłoniach i gładzę włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ;) czekam na nowy post i na coś co mnie zaskoczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna fryzurka. Ja mam za krótkie włosy na nią. ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem czy by wyszła na moich włosach ;)obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna fryzura, wygląda na skomplikowaną a jest chyba prosta do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie! :) co do kokardy- pięknie to wygląda, chyba sama spróbuję coś takiego stworzyć :) dodaje do obserwowanych :)

      Usuń
  16. Ale cudooo :)
    Będę zaglądać częściej, teraz już wiem że fryzury nie musza być wcale nudne :)
    Pozdrawiam ;**
    A co do matur to też myślę że damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeejki, dzięki za przemiły komentarz! ;))) Jeśli chodzi o kokardkę, to świetnie to wygląda! sama kiedyś sobie robiłam, ale stwierdziłam, że chyba o dziwo mam za dużo włosów, poneiważ wyszła jakaś nieproporcjonalnie duża :P

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny efekt końcowy :D

    www.the-aylar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajna kokardka tez musze tak spróbować może wyjdzie coś:D

    zapraszam seredecznie

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się bardzo! ale trzeba miec mega długie włosy, zeby efekt byl idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna kokardka, a włosy jakie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja! Dzięki wielkie za taki instruktaż, będę próbować bo kokarda jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wowww :) Jestem pod wrażeniem ;)) Na pewno mi się przyda.

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne uczesanie:) Na pewno kiedys wykorzystam;)

    Pozdrawiam:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. próbowałam ją zrobić:)i super,naprawdę podoba mi się ta fryzurka:)
    pozdrawiam ciepło:)zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń