niedziela, 10 czerwca 2012

Paznokcie wodą malowane

1. Do wykonania „paznokci wodą malowanych”, należy zaopatrzyć się w przyrządy , które każda z Nas posiada bez żadnych wątpliwości. Mianowicie wykałaczki, pałeczki higieniczne, waciki do demakijażu,  taśma klejąca, nożyczki, niewielkie naczynie oraz główne narzędzie  – lakiery do paznokci      ( najlepiej rzadkie ).
2. Pierwszym krokiem jest napełnienie naczynia zimną wodą, oraz zabezpieczenie taśmą klejącą skóre dookoła paznokcia.
3. Do naczynia z wodą skraplamy jeden, po drugim wybrany przez nas lakier.
4. Następnie wykałaczką kształtujemy wzorek, jaki tylko przyjdzie nam do głowy.
5. Powoli zanurzamy płytkę paznokcia w miejscu, gdzie wydaje nam się że wzorek wyszedł najładniej.
6. Paznokieć  trzymamy w wodzie, do czasu gdy pałeczką higieniczną zbierzemy resztę lakieru która unosi się na wodzie.
7. Na końcu wynurzamy paznokieć, ciesząc się olśniewającym efektem różnorodnych fal.









...How to make...















Jeśli jesteście znudzone standardowym wyglądem swych paznokci, specjalnie dla Was prezentujemy nietypową metodę uzyskania niepowtarzalnego efektu. Słynąca z oryginalnego wykonania oraz piorunującego wyglądu zachwyci nie jednego mężczyznę i przyciągnie niejedno spojrzenie zazdrosnej kobiety. Zatem od dziś koniec z nudnymi paznokciami! Czas na rozwijanie swojej kreatywności i pobudzenie wyobraźni !!!

Chciałybyście poddać nas jakiemuś wyzwaniu, lub jesteście ciekawe jak wykonać "coś" krok po kroku?! Czekamy na Wasze propozycje w komentarzach. Lecz pamiętajcie, że jesteśmy samoukami, więc nie stawiajcie nam zbyt wysokiej poprzeczki. 

Pozdrawiamy. 


71 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt :) Niestety mi brakuje cierpliwości do takich niestandardowych sposobów 'malowania' paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Roboty przy tym jest sporo ale efekt jest wart ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już to gdzieś. Świetne to jest! Muszę wypróbować. Dzięki za instrukcje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc jeszcze nie próbowałam tej metody, efekt jest genialny może się kiedyś na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, na pewno wypróbuję ten sposób... Jeśli tylko znajdę czas : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! trzeba spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podobają niestety zrazilam się pierwsza próba ale w wolnym czasie chyba spróbuje jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ,tylko znając mojego lenia nie chciałoby mi się obklejać palców taśmą :D
    Ale może jednak zmotywuje się ,bo niesamowicie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowita technika:) efekt śliczny, może sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JESTESCIE NIESAMOWITE,CZEKAM NA JAKIS MAKIJAZ KROK PO KROKU

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite! A efekty są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł! Przejrzałam Twojego bloga i znalazłam tu więcej takich podpowiedzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Bardzo mi się podoba , każdy paznokieć jest inny i wygląda oryginalnie .
    Muszę spróbować takie zrobic <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już sobie tak paznokcie malowałam, strasznie dużo roboty z tym ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne ;D Ja kiedyś próbowałam takie, ale mi nie wychodziły - z pewnoscia wasza instrukcja mi pomoże :D
    oj tak, zainteresowania mamy podobne , bez wątpienia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda super. Ja próbowałam kiedyś to zrobić z koleżanką i nie wyszło nam. :P Wyglądało strasznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wygląda to rewelacyjnie! :) mam teraz kuracje na paznokcie ale gdy skoncze napewno to wyprobuje;))
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wygląda! Chyba spróbuję! :)
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Już kiedyś próbowałam zrobić takie paznokcie ale niestety nie wyszły mi :(
    Ślicznie wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj robię takie! I dodaje fote ;D czekaaaj na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzialam na yt tutorial,ale jeszcze nie wypróbowalam tego...
    Zapraszam na rozdanie u mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo dziekuje :) swietny pomysł z tymi pazurkami, efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Extra z chęcią wypróbuję i zaobserwuję was ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam metodę bardzo dobrze, bo już w tamtym roku zrobiłąm tak swój pierwszy wzór :) Kiedyś Wam pokażę :) Uwielbiam ten sposób malowania, mimo że jest starsznie czasochłonny:)Dziękuję za odwiedziny i oczywiście zapraszam częściej - będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow super pomysł :D muszę to wypróbować!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne! Biorę się do roboty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, są przecudowne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale czad ! nie znałam tego! muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  29. próbowałam malować tą metodą i niestety mi nie wyszło!:((

    OdpowiedzUsuń
  30. no fajnie ale mi by sie nie chcialo:/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł :D Dziękują za zaproszenie :) będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy blog, fajny pomysł :)
    Dodaje do obserwowanych i czekam na kolejne posty ^^
    a i bardzo mnie ciekawi, jak tam jest owinięty ten palec :P

    OdpowiedzUsuń
  33. wow! niesamowite! ja też jestem ciekawa jak ten palec jest owiniety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palec owinięty jest brązową taśmą klejącą na około paznokcia tak, aby nie zabrudzić palca przy zamaczaniu. Natomiast płytka paznokcia jest cały czas na wierzchu, niczym ją nie zakrywamy ponieważ to na niej ma się odbić wzorek. Po zamoczeniu i odbiciu się wzoru ściągamy delikatnie taśmę i cieszymy się czystą powierzchnią na około paznokcia oraz utworzonym wzorkiem:)

      Usuń
  34. Już od jakiegoś czasu zbieram się za takie malowanie, ale nie mogę się zabrać. Dzięki za inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. efekt genialny , jednak strasznie czasochłonny, ale coś za coś;)

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie w tej metodzie wkurza że za kazdym razem wychodzi inne nasycenie kolorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używa się tych samych kolorów to odcień jest za każdym razem prawie taki sam. Na przedstawionych zdjęciach naprzemiennie mieszałyśmy różne kolory tak, aby sprawdzić i pokazać Wam wiele możliwości. Ile lakierów użyjecie to już od Was zależy:)

      Usuń
  37. Pazurki wyglądają fantastycznie ! Muszę spróbować :) Przy okazji obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  38. jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. oo, pierwszy raz w zyciu spotkałam się z takim sposobem! ale efekt, przyznaję - rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow to jest świetne! kiedyś próbowałam tej metody ale efekty nie wyszedł taki jak bym tego oczekiwała;) i drugiej próby już nie podjęłam. Wam to wyszło fenomenalnie, świetny efekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. wow słyszałam o tym sposobie ale nie wiedziałam że jest tak prosty !! :) na pewno spróbuje i dodaję blog do ulubionym i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog wszystkie wasze posty są bardzo fajne :)
    super alternatywa dla nudnych jednokolorowych paznokci
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. O Boze,boskie! obserwuje i bede dziewczyny tutaj czesciej zagladac!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. genialne porady czekam na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. jejku, ale to genialnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  46. jutro biorę za swoje paznokcie i to zrobię ;)
    Świetnie opisane krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne wzorki powstały :)
    świetny blog :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://llamalla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Chociaż nie lubię wzorków na paznokciach mówię: Wow! W życiu bym na to nie wpadła:) Super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedyś widziałam taki sposób na YT. Świetny, ale zajmuje trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Widziałam to już na youtube. Świetna robota dziewczyny! Mnie się paznokcie bardzo podobają! Jedynym minusem jest to że potrzeba do tego dużo lakierów no i że jest to trochę czasochłonne. Ale kiedyś chyba spróbuję zrobić takie cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. super to wygląda! ja nigdy nie mam cierpliwości do takich paznokciowych szaleństw, chociaż kiedyś, w młodości ( jakbym jakaś stara była:P ) robiłam cuda-wianki:D

    OdpowiedzUsuń
  52. Często tak "maluję" paznokcie, nie zawsze się udaję ale próbuję !!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygląda to rewelacyjnie zaraz to wypróbuje, obserwuje zapraszam do mnie, mogę liczyć na rewanż ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale cuuuudne! Na pewno zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  55. jeju swietne;)
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  56. ciekawe!! muszyę kiedyś wykorzystać ten pomysł :]

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjnie pomalowane paznokcie, muszę sobie kiedyś takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń